OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi Lukáš Tatar / Limoland, se sídlem Macháčkova 40, Plzeň, IČ: 19609167, e-mail: info@limoland.cz, telefon:6 08858203 (dále jen „Prodávající“), a zákazníkem (dále jen „Kupující“) při prodeji domácích sirupů prostřednictvím e-shopu, sociálních sítí, osobního prodeje.
1.2. Kupující potvrzením objednávky souhlasí s těmito obchodními podmínkami, které jsou závazné pro obě strany.
1.3. Sirupy jsou vyráběny z přírodních surovin bez přidaných konzervantů, a proto mají omezenou trvanlivost. Kupující je povinen dbát na správné skladování podle instrukcí uvedených na etiketě.
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
2.1. Objednávku lze učinit prostřednictvím:
-
E-shopu
-
E-mailu
-
Sociálních sítí (Facebook, Instagram)
-
Telefonické domluvy
-
Osobního prodeje
2.2. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že:
-
Uvedl správné a úplné kontaktní údaje.
-
Souhlasí s cenou a těmito obchodními podmínkami.
2.3. Po obdržení objednávky prodávající zašle potvrzení objednávky e-mailem nebo jiným dohodnutým způsobem.
2.4. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy prodávající objednávku potvrdí. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, například v případě vyprodání zásob nebo při podezření na podvodné jednání.
3. Cena a platební podmínky
3.1. Ceny sirupů jsou uvedeny v Kč a jsou konečné, není-li výslovně uvedeno jinak.
3.2. Způsoby platby:
-
Online platba.
-
Hotovost při osobním odběru.
-
Jiná metoda dle dohody.
3.3. V případě neuhrazení platby do stanovené lhůty si prodávající vyhrazuje právo objednávku zrušit.
4. Dodání a převzetí zboží
4.1. Prodávající dodává sirupy následujícími způsoby:
-
Osobní odběr po dohodě s kupujícím (Plzeň / Přeštice).
-
Zasílání prostřednictvím dopravce (PPL).
4.2. Dodací lhůta je obvykle 3–10 pracovních dnů, pokud není dohodnuto jinak. V případě zpoždění bude kupující informován.
4.3. Cena dopravy se řídí aktuálním ceníkem dopravce a bude kupujícímu sdělena při potvrzení objednávky.
4.4. Kupující je povinen zkontrolovat stav zásilky při převzetí. Pokud je obal poškozen, má právo odmítnout převzetí nebo sepsat s dopravcem reklamační protokol.
5. Reklamace a odstoupení od smlouvy
5.1. Vzhledem k tomu, že sirupy jsou potravinářským produktem, nelze uplatnit právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů dle § 1837 občanského zákoníku, pokud bylo zboží již otevřeno nebo částečně spotřebováno.
5.2. Reklamaci lze uplatnit v případě, že:
-
Zboží bylo doručeno poškozené (nutné doložit fotografiemi).
-
Zboží je vadné (např. závadná chuť, zákal mimo běžnou sedimentaci).
5.3. Reklamace musí být podána neprodleně po převzetí zboží, nejpozději do 3 dnů od doručení.
5.4. Po schválení reklamace má kupující nárok na:
-
Výměnu zboží za nové.
5.5. Reklamace se nevztahuje na:
-
Nesprávné skladování ze strany kupujícího (např. skladování na přímém slunci nebo v příliš teplém prostředí).
-
Přirozenou sedimentaci sirupu (je běžná u přírodních produktů bez chemických stabilizátorů).
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Prodávající shromažďuje a zpracovává osobní údaje kupujícího pouze za účelem vyřízení objednávky a v souladu s platnou legislativou (GDPR).
6.2. Osobní údaje nejsou poskytovány třetím stranám, s výjimkou dopravců, kteří je potřebují k doručení zboží.
6.3. Kupující má právo požadovat výmaz svých osobních údajů po vyřízení objednávky.
7. Závěrečná ustanovení
7.1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.3.2025 a platí pro všechny objednávky uskutečněné po tomto datu.
7.2. Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky jednostranně měnit, přičemž platí vždy verze účinná v době objednávky.
7.3. V případě sporů mezi prodávajícím a kupujícím se obě strany zavazují přednostně řešit věc dohodou. Pokud dohoda není možná, bude spor řešen podle právních předpisů České republiky.
7.4. V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás můžete kontaktovat na e-mail nebo telefon.